Friday, June 15, 2007

Loomaaed

Jaa... meil ongi siin loomaaed...
Eile leidsin ma oma voodist geophiluse (sajajalgse, noh) ja täna jalutasid ringi kaks majaämblikku... ning ma võin vanduda, et ma olen kuulnud koera niutsumas siin... kuigi see võib tulla ka häältest minu peas...
Palatis on järjekordne põletav probleem - meil ei ole vetsupaberit... kell on pool kolm öösel... ilmselt peab aknast välja ronima ja poes käima... tegemist on liiga tähtsa probleemiga ju.
Minu elu on jälle maas... ma siiralt vihkan meie internetti!
Miks küll Balzac ja Napoleon kodusel ravil viibivad? Kolmekesi oleks poole toredam pottide ja pannide ja torudega relvastatult itipoiste ukse taga räusata! Tegelikult olen ma praegu piisavalt energiline, et ma võiksin kõikide uste taga karjuda...
Vaatasin ka siis meie bhoooo filmi ära... täitsa äge oli... kastreerimine ja puha... tekitas tahtmise südameoperatsiooni läbi viia!




/Che/

No comments: