Monday, January 14, 2008

Täna ma ei ole olemas

Che, analüüsides araabia kirjanudst, leidis, et 27 kleidil ja supervõimetega paadialusel pole sellega midagi ühist.
Mis juhtub beebiporksidega, kui neid pakendit avamata 4 päeva külmikus hoida - nad hakkavad lõhnama nagu hapukapsas ja ei maitse enam päris nagu porks peaks.
Kui öösiti und ei tule, siis on kurb küll või mis?
Mul ei ole, mul on päeval kurb, sest siis ka und ei tule ja maganud oled nagu mingi kolm neli tundi, oled nagu millegi ja mitte millegi vahepealselt. Tujutus võtab võimaust nii.
Domino meeldis mulle täitsa.
Ja insp ning tahe on kadunt, täätsa ää.

Vähemalt sain uurimuse sõnastatud, aga kasutegur selle juures vähe väike.
Mulle meeldib palatis. Meeldib nii väga, et see on koht kuhu maailma eest sellistel päevadel nagu täna peitu pugeda ja alles siis kui väljas pimedaks läheb, välja hiilida.



/erakordselt hull Napoleon/

No comments: